Verzenden/Betalen/Retourneren

1. Verzenden

Vanaf 75€ GRATIS levering in België

Verzending in België : (standaard) 5.90€

- Bpost pakjes automaat/Bpost kantoor/Bpostpunt in je buurt (je pakje blijft 14 dagen liggen in het ophaalpunt)

- Bpost levering thuis of op kantoor. Wij verzenden je pakje naar het opgegeven leveringsadres.

Verzending in België : (met garantie) 6.90€

- Garantie tot € 500 voor goederen

- Ontvangstbewijs met datum en handtekening ontvanger

- Levering naar een adres, Afhaalpunt of Pakjesautomaat

De leveringen gebeuren van maandag tem vrijdag.

Verzending naar Nederland :

- Bpost standaard : 16.40€ 

Ophalen op ons adres in Herentals of Grobbendonk: van maandag tem vrijdag, na afspraak 9u-17u00 : GRATIS
 

2. Levering

 

Zodra je pakje bij ons vertrekt wordt het de werkdag erna geleverd.

De leveringstermijn is afhankelijk van  de beschikbaarheid en kan variëren tussen 1-7 dagen.

Bpost levert je pakjes voor 11 uur 's ochtends rechtstreeks in een door jou gekozen Afhaalpunt of Pakjesautomaat.

Je kan je pakje er dezelfde dag nog afhalen

Levering bij je thuis, door de postbode. Indien je niet thuis bent kan je je pakje laten leveren op een veilige plaats, bij de buur of in een afhaalpunt in je buurt. Laat dit even weten aan Bpost via de tracking die je ontvangt vanaf je pakje bij ons is vertrokken.

Heb je dit niet laten weten, geen probleem ! Bpost laat een afwezigheidsbericht achter en je ontvangt een email van zodra je je pakje kan komen afhalen in een afhaalpunt

Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

Mijn pakket werd beschadigd geleverd? 
Bezorg ons een foto van de label met barcode op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde inhoud. Dit hebben we nodig om een claim op te starten. Wij zorgen dan spoedig voor een oplossing. 
 

3. Betalen

U kan eenvoudig, snel en veilig betalen via: 

  1. Bancontact

  2. Met creditcard (Visa/Mastercard)

  3. Paypal (VISA/Mastercard) 

  4. Via bankoverschrijving (je bestelling zal dan wel pas verstuurd worden als het geld op de rekening staat). Het geld dient binnen 2 dagen overgeschreven te worden. Indien je ons een bewijsje van betaling mailt, kunnen wij je bestelling ook onmiddellijk verwerken en verzenden. 

  5. Voor geen enkele betaalmethode worden kosten aangerekend. Informatie over omruilingen kan u vinden bij onze algemene voorwaarden.

  6. Lukt het betalen niet, contacteer ons dan even op bellaluna.webshop@gmail.com en dan helpen wij je verder. 

 

4. Retourneren

Indien u niet helemaal tevreden bent, kan u het product eenvoudig retourneren via een Bpost kantoor/Bpostpunt in je buurt (ongebruikte staat en in originele verpakking). Wij proberen onze ecologische voetafdruk laag te houden dus stuur niet onnodig pakjes terug. 
De kostprijs bedraagt  €5.70 per label via www.bpost.be of 6.90€ in het Bpost kantoor/ Bpostpunt zelf. Bij ontvangst van je retour kan je een ander item kiezen of sturen we je een gift card. Deze blijft 1 jaar geldig. 

Gepersonaliseerde producten, fopspenen of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden. Na levering heb je 7 dagen de tijd om je items terug te sturen naar ons. Items die rechtstreeks van onze leverancier worden verzonden hebben aparte retourprijzen aangezien deze met speciaal transport worden verzonden. 

Hoe ga je te werk:

Meld je retour aan via bellaluna.webshop@gmail.com met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.

De kosten van het retourlabel zijn ten lasten van de klant !

Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer (voorbeeld #106871)

Bij ontvangst sturen we je een gift card 

Print het label, plak het op de doos en breng je pakket binnen in een Bpostkantoor/ Bpostpunt naar keuze.

Hieronder vind je de link naar de ophaalpunten in jouw buurt.

https://www.bpost.be/nl/bpost-vinden

Artikelen uit de promotie kunnen niet geruild worden.  

De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt […] zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht.

 

5. Levertermijn

 

Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 3 dagen te verzenden. De producten die gepersonaliseerd worden hebben een levertermijn van 4 à 12 werkdagen. Stuur ons zeker een mailtje bellaluna.webshop@gmail.com indien je voor jouw bestelling de levertermijn wil weten.