FAQ
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
​
We verzenden je pakje binnen 1 à 2 werkdagen. Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken.
Weet ik op voorhand wanneer mijn pakje geleverd zal worden?
​
Bpost informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket.
Laten leveren in een Bpostkantoor/Bpostpunt in de buurt
Laten leveren op een ander adres
Laten wegzetten op een veilige plaats, bij de buur, even doorgeven aan Bpost via de app of website
Bpost levert voor 11.00u in het afhaalpunt, waar je dezelfde dag het pakketje nog kan afhalen
Check zeker even je spam!
Wat als ik niet thuis ben?
​
Geen probleem. De postbode laat een afwezigheidsbericht achter en de volgende dag kan je je pakje afhalen in het dichtsbijzijnde Bpostkantoor/Bpostpunt. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.
Neem het afwezigheidbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 14 dagen tijd om het op te halen, daarna komt het retour naar ons en zijn er nieuwe verzendkosten aan verbonden om het opnieuw naar je op te sturen.
Op www.bpost.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over de Bpostkantoren/Bpostpunten en Bpost pakjes automaten (locaties, openingsuren…).
Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
​
Er kan veilig betaald worden via
- PayPal
- Creditcard (Visa/Mastercard)
- Maestro
- Bancontact
- Bankoverschrijving. Kies je voor één van de eerste 4 opties dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt.
Kies je voor bankoverschrijving dan moet je de betaling binnen 2 dagen uitvoeren en wordt ze verwerkt als het geld op de rekening staat.
Waar kan ik mijn kortingcode invullen?
​
Wanneer je een kortingcode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kadertje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden. Heb je een cadeaubon en een kortingcode? Geef dan eerst je cadeaubon in en dan je kortingcode.
Mijn kortingcode werkt niet
​
Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingcode in te voeren. Probeer eens via een laptop of desktop computer. Je kan slechts één kortingcode gebruiken per bestelling.
Ik plaatste reeds mijn bestelling, kan ik nu nog iets toevoegen?
​
Neen, dat kan niet. In uitzonderlijke gevallen kunnen we extra flexibel zijn en is het misschien wel mogelijk. Hiervoor kan je best contact opnemen met ons : bellaluna.webshop@gmail.com
Ik zie in de tracking dat mijn pakket geleverd werd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
​
Geen paniek! Stuur je ons best even een mailtje op info@bellaluna.be. Vermeld daarin zeker je ordernummer!
Wij nemen het dan meteen op met Bpost en lossen het zo snel mogelijk voor je op.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
​
Oh nee! Hoewel echt álles bij ons superleuk is begrijpen we natuurlijk dat je enkel datgene wil ontvangen wat je besteld had. Je mag ons een mailtje sturen op bellaluna.webshop@gmail.com met daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverde product.
Wij regelen dan de retour voor je en zorgen dat je zo snel mogelijk je bestelde item in huis hebt!
Ik heb online besteld en betaald, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
​
Don’t worry! We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen. Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het wel eens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen.
​
Kan ik aan het magazijn spullen komen bekijken en ter plaatse aankopen?
​
Dat kan helaas niet...